مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 08:202022-12-31سياسي

جان فدا| حاج قاسم الگوی تبعیت از ولایت بود


شهید سلیمانی در حیات با برکت و پرشورش، الگوی واقعی تبعیت از ولایت بود و هرگز از عیار ولایت مداریش ذره ای تا شهادت کاسته نشد.

- حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب و استاد دانشگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در میناب درباره ویژگی های وجودی شهید سلیمانی و دلیل برجستگی های روحی او اظهار کرد: شهید سلیمانی مصداق بصیرت بود و به حد اعلایی از ایمان به خدا رسیده بود که این حد اعلا را مدیون حضور در میان بهترین بندگان خدا در جبهه ها و سنگرهای مقاومت بود و این همنشینی ها با شهدا روح او را صیقل داده بود.

وی با بیان این که او فرزند زمانه خود بود و با شرایط روز و رخدادهای پیرامونی کشورمان به خوبی آشنایی داشت و همین عامل نیز سبب موفقیتش در فرماندهی سپاه قدس شد، خاطرنشان کرد: او برای خدا قدم بر می داشت و کسی که برای خدا قدم بردارد، ثابت قدم می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی عنوان داشت: شهید سلیمانی چهره جهانی مقاومت است و برای او در تاریخ مقاومت در منطقه، نمونه ای همتراز نمی توان یافت و ما شاهدیم که آتشی که پس از شهادت شهید سلیمانی به جان متجاوزان و تروریست ها افتاده، آنان را از منطقه فراری داده است.

وی باورمندی شهید سلیمانی به نسل جوان را یکی دیگر از علل محبوبیت او در زمانه خویش برشمرد و بیان داشت: او متعلق به هیچ جریان و حزب و دسته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| حاج قاسم الگوی تبعیت از ولایت بود

جان فدا| حاج قاسم الگوی تبعیت از ولایت بود